فریاد سهم من است...

سکوت کردم واژه هابه من سیلی زدند!

فریاد سهم من است...

سکوت کردم واژه هابه من سیلی زدند!

؛مردم؛

در اوضاع فعلی مملکتمان "ایران عزیز" همه انتقاد میکنندو ابراز انزجار.

اینکه انتقادات چقدر به حق وتا چه اندازه برحق است شایددرحیطه تشخیص ما نباشد شاید هم باشد.

هدف من هم از نوشتن این پست ابراز انتقاد است.اما در حقیقت خودم هم نمیدانم که طرف نقدشده من چه کسانی میتوانندباشند:روشنفکران(که امروز هرکس به ظن خودازاین واژه برداشتی دارد)_دانشگاهیان_رسانه هاویاسیاستمداران ویاهرکس دیگری.

فکر میکنم بزرگترین معضل امروز ایران مجهول ماندن مجهول غامضی است تحت عنوان "متن مردم".چنانکه دکترشریعتی دروصیت نامه اش به نسل جوان به آن اشاره کرده است:

"نخستین رسالت ما کشف بزرگترین مجهولی است که از آن کمترین خبری نداریم و آن متن مردم است وپیش از آنکه به هرمکتبی بگرویم بایدزبانی برای حرف زدن بامردم بیاموزیم واکنون گنگیم.ماازآغازپیدایشمان زبان آنهاراازیادبرده ایم واین بیگانگی قبرستان همه آرزوهای ماوعبث کننده همه تلاشهای ماست."

پس فراموش نکنیم برای توزیع میوه ممنوعه آگاهی بایدابتداشیوه بیان آنرابیاموزیم.......

نظرات 5 + ارسال نظر
سرویس وبلاگ دهی قلم وبلاگ جمعه 2 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:38 ب.ظ http://www.ghalamweblog.com

سرویس وبلاگ دهی قلم وبلاگ با امکانات جدید و متمایز و بسیار جالب و بدون تبلیغات در وبلاگ ها و با قالب های جدید و زیبا---همین امروز در قلم وبلاگ وبلاگ بزنید www.ghalamweblog.com

mitra شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:44 ق.ظ http://www.nicepack.ir

سلام دوست خوب وبلاگت بسیار عالیه اگه بتونی مطالب را زیاد کنی خوبترم میشه

سلام.ممنون از دیدارتون.تازه تاسیسه ایشالا به یاری خداپربارترمیشه.

محمد جواد شکری دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:14 ب.ظ http://shokri68.wordpress.com

سلام
1-افتتاح وبلاگتان را تبریک می گویم ،امیدوارم سالهایِ سال پایا بماند.
2-در مورد لینک لطف نمودید ،باعث افتخار من است.
3-اجازه بدهید گفتن نظرم در مورد یادداشت های دلبرانه تان را به آینده موکول کنم ،آخر من تا حدودی به هرمنوتیک باور دارم !

ممنون از دیدارتون ـببت لینک هم ممنون ـمنتظر نظرات قابل تاملتان هستم

ستاره دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:51 ب.ظ http://ashnaye-gharib.blogsky.com/

سلام دوست عزیز

ممنونم از حضورتان

موافقم که آگاهی .....وزنه ی سنگینی برای پیشبرد اهداف

مردم است.مردم هرچه داناتر ..... مشارکت در زندگی اجتماعی شان بیشتر

خوشحال میشوم برای مطلب جدیدتان خبرم کنید.

از پیگیریتون کمال تشکر رودارم.
درد از اونجایی شروع میشه که آگاه باشی و اقدامی نکنی!

عباس جمعه 9 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:08 ق.ظ http://www.diazpam10.wordpress.com

سلام
تبریک میگم به خاطر وبلاگت
احساسات ناسیونالیستیت یه کم زیاده.نگهش دار اما بهتره رقیقش کنی!
در مورد پستت: گفتا که یافت می نشود گشته ایم ما
.
اما مثه اینکه تو آنچه یافت می نشود، آنت آرزوست

ترست از اینه که ملی گراییم کاردستم بده؟تاریخ نشون داده حکومتها هرگاه حمایت مردم روازدست دادنددرسراشیبی سقوط قرارگرفتند!
چرااعتقادت اینه که بایدرقیقش کرد؟
ازدیدارتون ممنون.منتظرنظرات آتیتونم هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد