فریاد سهم من است...

سکوت کردم واژه هابه من سیلی زدند!

فریاد سهم من است...

سکوت کردم واژه هابه من سیلی زدند!

ایران سرزمین من

ـ واژه‌ی «آریا» به معنای «نجیب و شریف و آزاده و دوست» است . 

 

ـ قوم «آریایی» یا به تعبیری دیگر «هندوایرانی»که شاخه‌ی شرقی قوم بزرگی‌ست به نام «هندواروپایی»بامهاجرت به سوی جلگه‌ی سند و غرب آسیا (آناتولی، زاگرس و میانْ‌رودان) در پیوند با اقوام بومی آسیایی مانند کاسی‌ها و هیتی‌ها، توانستند دولت‌های نیرومند و تمدن‌های درخشانی را در آن مناطق پدید آورند.«ماد»ها و «پارس»ها دو گروه اصلی از این اقوام مهاجر آریایی بودند که در غرب و جنوب‌غرب نجد ایران حکومت و تمدن خویش را بنیان نهادند. 

 

ـ در متون کهن و نو زرتشتی، نام میهن باستانی زرتشت و خاستگاه و سرزمین مقدس و اجدادی آریاییان (ایرانیان) «ایران‌ویج» دانسته شده است.  

 

مطالبی که بالا به انها اشاره کردم اطلاعاتی است که همه انها را خوب میدانیم.اما هدف من اموزش نیست بلکه یادآوری است. 

یاداوری قدمت ارزشمند ایران و قوم اریایی 

یاداوری اینکه در چند سال اخیر، گروهی از نویسندگان تجزیه‌طلب، به منظور «اثبات موجودیت خود از طریق نفی هویت دیگران»، به ردّ و انکار قومیت «آریایی» روی آورده‌اند. اما تکاپوی باطل و بی‌‌ارزش این عده کاملاً بی‌نتیجه است چرا که انبوهی از اسناد و مدارک پیوسته‌ی تاریخی به موجودیت تمام عیار قومی به نام «آریایی» تأکید و تصریح می‌کند. 

ویاداوری اینکه اینجاوطن ماست.جایگاه تحقق آرزوهایمان. 

یادمان باشد که امروز بیش از هر زمان دیگری ایران نیاز به فداکاری تلاش و نجات داردواین مطلوب تنها با تلاش من وتو محقق خواهد شد ای یاردبستانی.....

نظرات 5 + ارسال نظر
ستاره چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:50 ب.ظ http://ashnaye-gharib.blogsky.com/

سلام

ممنون از یاد آوری شکوه و عظمت ایران و ایرانیان

ما همه با هم هستیم ، یاران دبستانی

شعر قبلی تان را هم خواندم.....به امید پرواز دوباره ی کبوترهایمان

خوشحال میشوم نظر شما را راجع به وبلاگم بدانم.

یادمان باشدکه پروازدوباره کبوترهایمان بادستان خودمان میسرخواهدشد.ممنون از دیدارتون

میثم پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:00 ق.ظ http://tabibedell.blogfa.com/

سلام دوست عزیز
ممنونم از حضوره سبزت
باد آمد و بوی عنبر آورد
موضوعات و مطالب بسیار مفیدی و ارزشمندی بود
به قول شما یادآوری گذشته و تاریخ ایران
این مسائل باعث میشه که عده ای تفاوت گذشته با حال را احساس کنند
بر ما چه میگذرد و در آینده ممکن است چه شود
بازم بهمون سر بزن
خوشحال میشم
موفق و پیروز و سبز باشی

ممنون از دیدارتون

farzad پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:14 ق.ظ http://www.405-3.blogfa.com

سلام. فونت نوشته ریخته بهم. البته نه انقدر که متوجه نشوم دلنگران موجوریتی به نام ایران و قوم آریایی هستید. هر چند با دومی خودم چندان میانه ای ندارم.
در مورد لینک هم خواهش میکنم. باعث افتخار منه.

مشکلتون با قومیت آریایی چیه؟

نوشین جمعه 2 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:43 ب.ظ http://moment1989.blogfa.com

درود
آره ولی تا کی بگیم بودیم بودیم؛ما میخوایم بگیم هستیم...راستی نمیدونستم وبلاگت از ایناست که نظراتش باید تایید شه...تو هم بروتوس؟

بله ماهم!!!!!!!!!

میثم چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:58 ق.ظ http://tabibedell.blogfa.com/

سلام دوست عزیز
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***________من آپم _________***
_***_____________________***
__***_____منتظر حضورت ___***
___***_________________***
____***____هستم ______ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*

اینم از پست جدید

چه عجب!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد