فریاد سهم من است...

سکوت کردم واژه هابه من سیلی زدند!

فریاد سهم من است...

سکوت کردم واژه هابه من سیلی زدند!

آنروز خواهد آمد.........

روزی مادوباره کبوترهایمان را پروازخواهیم داد 

روزی که کمترین سرودبوسه است 

وهرانسان برای هر انسان برادری است 

هرگز ازمرگ نهراسیده ام 

اگرچه دستهایش از ابتذال شکننده تر بود 

هراس من باری از مردن درسرزمینی است که در آن مزدگورکن از آزادی انسان فزونتر باشد

نظرات 5 + ارسال نظر
۱ چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:07 ب.ظ

بنام خالق آزادی
تا بحال gold quest کار کردین؟!
نظرتون درموردش چیه!؟
www.shahrah.blogsky.com

کارنکردم.باید راجع بهش تحقیق کنم

علی پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:10 ق.ظ http://omidvar.blogsky.com

اینجنوری که تو می نویسی که زیاد وبلاگت دوام نمیاره. هم خودت فیلتر میشی هم وبلاگت!. باور کن که اینجا ایرانه در سال ۱۳۸۸

بله-فیلتراسیون این روزا شده عادت!!!!!!!!!

نوشین جمعه 2 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:37 ب.ظ http://moment1989.blogfa.com

درود
آنروز خواهد آمد ولی...

وبلاگ جدید مبارک...

ولی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

محبوبه یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:37 ب.ظ

همه ی نوشته هاتو خوندم...
عالیه. ادامه بده ...
حتی به قیمت فیلتر شدن

مرسی محبوب جونم.این روزا آدم قیمتایی بابت این چیزا میشنوه که ظاهرا فیلترکمترینشینه.ولی در هر صورت ؛ماهستیم!؛

شکیبا پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:04 ب.ظ

سلام زهرا جونم.باید بگم عین همه کارهات عالیو بیسته.منم با ادامه ی حرفات موافقم حتی به قیمت فیلتر شدن.لازمه که به دوستمون علی بگم فیلترشدنو محروم شدن شده جز جدایی ناپذیر حکومت چیره بر ایران و اینکه یه دست صدا نداره اما ما اومدیم که باشیم حتی به قیمت فیلتر شدن خودمون و وب سایتهامون.وقتی حرف از سیاست به میان میا دترس معناشو بایداز دست بده.

باحرفات موافقم.درصورتی که بدونیم واقعاجی میخوایم وبرای رسیدنش به پیش بریم.نه اینکه بخوایم ازروی هیجان یه کارایی بکنیم که نه تنها به نتیجه نمیرسه بلکه حتی ممکنه راه روبرای اقدامات موثرتر ببنده وتنهاحسرت انرزی ازدست رفته باقی بمونه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد